söndag 29 april 2012

Klia klia klia =/

Ja herre jisses vilken klåda nu igen =// Vet i tusan va den beror på heller men verkar komma på kvällen (inte var kväll som tur e) när ja ska lägga mig. Vet ju nu av erfarenhet att det är inte ens lönt att försöka sova förän hjärnan är tom o slutkörd!

Dock lite trevligare nu på helgen för då har ja ju älsken som sällskap =)

Men detta kan ju inte vara hållbart i längden att vara uppe minst tre nätter/ vecka.... Bara det att jag har prövat allt snart men klådan kommer i alla fall!
Sista grejen är ju medesinerna vilket jag verkligen inte hoppas =(( för utan dem går det helt åt skogen!

Och skriva denna natt verkar heller inte vara min grej så slutar nu innan jag stavar helt åt skogen galet hehehe

Sussa got ni som kan =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar