onsdag 11 april 2012

Ytterligare en skräpnatt!

Ne de där med att sova är helt enkelt överkurs just nu, blir att slumra på sofflocket under dagen!

Har en sån krypande känsla i kroppen när ja ska lägga mig och lilla minsta ljud så störs jag direkt =( Öronproppar e inte att tänka på då jag måste höra de små om de vaknar! Vilket den minsta gjorde i natt lagom tills jag var redo att lägga mig igen så kl fyra kom vi i säng o hon somna gott medans jag tog en stund på mig men somnade till slut och DÅ efter trekvart så börjar dessa jäkla fjäderfän att skråla sin vårsång utanför så klarvaken direkt igen =(( Jäkla skit rent ut sagt!!! E helt slut i kroppen och hade verkligen behövt sova ett par timmar till. Men går varken för rygg, nacke, armar, höfter ELLER DEN JÄVLA KLÅDAN... "MUTTRAR"

Önskar min Dr inte hade semester just nu och fasar för rehab på torsdag om jag inte får sova ut natten som kommer. Dr kan visserligen inte göra mycket åt min sömn mer än öka dosen tryptisol vilket jag tror behövs. Tog ett bra tag innan biverkningar o annat försvann men när de väl la sig hade jag god nytta av dem men den effekten har lagt sig en hel del och går ju på lägsta dos så gissar att jag skulle kunna öka vid det här laget men inget jag gör utan hans medgivande! Behöver även få ut större "paket" av smärtstillande så jag slipper "ränna" till apoteket hela tiden , fast finns kanske inte?!

Tacksam!

Mmmm kan inte bli annat än smått ledsen och arg när jag läser dagligen om hur "elaka" och hänsynslösa andra familjer och närstående kan vara mot de som lever med fibron. Är välldigt tacksam för min fina familj som förstår mig och tar hänsyn till vad jag orkar och kan från dag till dag! Aldrig en sur min jag får för att jag inte kan göra saker utan tvärt om! Varje dag får jag höra att jag är älskad hur jag än mår! =)) DET är jag tacksam för <3<3

kramar på er så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar