tisdag 17 april 2012

Läkarbesök o annat!

Var hos dr igår och är aldrig några problem, var lite nervös för hur han stälde sig inför diagnosen rehab satte men han höll med den till fullo och påpekade även att han hade varit rätt ute med medecinerna  som jag är tacksam för. Blev att öka dosen lite och skulle tro att det är därför jag inte ligger i sängen just nu för myrkrypningar i kroppen trots att hjärnan e trött!
Har dessutom haft stora städrycket idag och orkade hela storarummet och det är jag nöjd med! Fick plockat bort en massa onödiga saker som mest bara stått framme till ingen nytta så nu är det mer lättstädat och det kan jag behöva!

Oro för framtiden!

Hmm ja det kan man ju lugnt påstå att jag är =( Läser om så svåra strider med F-k och människor som får leva på inget eller tvingas till jobb trots att de inget kan göra och det skrämmer mig! Jag vill verkligen jobba men i dagsläget måste jag inse att det är inte mycket jag kan göra! Dock har jag turen ÄN SÅ LÄNGE att ha underbara kontaktpersoner både i vården och på F-k och jag hoppas innerligt att jag får behålla dessa Lääääänge för bara tanken på att introdusera nya människor i mitt "fall" skrämmer mig och vill verkligen inte ha det svårare än vad det är just nu!

Att ha gått hemma ett år och sakna mitt arbete 8själva platsen INTE själva jobbet hehe) tär på mig! Fortfarande idag känns det som bilolyckan tog en del av mig ifrån mig! Jag har tappat min identitet lite! Var ju på väg mot toppen i livet när det small =(( Nu blev det stup ner och nu trampar jag luft känns det som!
Hatar dessutom att inte kunna planera min framtid riktigt!

Ajja... Jag fixar detta på nått sätt! Skulle jag mot förmodan bli en hemmatant så får jag väl hitt på nått!!

Har ju fortfarande mina planer på eget och dem tänker jag inte ge upp bara så där!

Kvällens värk o annat skräp!

Ryggen, nacken o axlar/armar SKRIKER argt på mig att jag gjort för mycke idag MEN MEN MEN psyket är mycket nöjd att ha presterat nått. Domningar i ansiktet (glömde ta upp dem med dr). Och så då dessa "myror" som kryper under skinnet! Magen krånglar lite av den högre dosen med. Men annars e de nog rätt okej om man nu kan säga så hehe

Gonatten på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar