torsdag 26 april 2012

Ännu en natt!

Jahapp då var jag här igen, uppe o vaken mitt i natten!

Begriper de icke för trött är jag men fick ett grymt kaffesug plus klåda i kroppen så var inte ens lönt att lägga mig. Dock ska jag strax prova och om inget annat så vila ett tag i alla fall. Värsta av detta är ju att jag har min sista uppstartsdag på rehab i morgon och kommer vara äckligt trött om jag ens kommer iväg dit vill säga! Återstår o se i morgon!

Fibron har tagit sitt grepp om kroppen och cervikalgin på det gör att livet "suger" OCH ovanpå det så har jag den där J-VLA veckan som bara är sååå urk jobbig! Har alltid haft grymt ont de första dagarna men nu för tiden sätter det sig upp i ryggen och ner i benen så känner mig som en överkörd 90 åring!

Nä ider inte ens gnälla mer hehehe

Ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar