lördag 14 april 2012

bara vara =/

Idag som så många nu för tiden så bara är jag! Till o med fått gå o lägga mig ett par vändor vilket är ovanligt för mig. Men dessa j-vla smärtor tar orken ur en totalt! Tidvis sover jag inte alls sen för att inte göra annat än sova, blir inte mindre öm av att snarka kudde kan jag säga för nu skriker kroppen av stelhet och röra mig kan jag heller inte för mycket för då galskriker var muskel för det =( Så blir en hel del tid att bara VARA....

Nackspärr på gång ovanpå att ischiasen har vaknat till liv. Vänster axel vill inte alls som jag vill och att va till nytta har jag lagt på hyllan helt och frustrerad är jag...
Skulle vilja - städa, röjja ute, ta fram möblerna till trädgården, FESTA... åhhh denna rastlöshet driver mig till vansinne just nu!
Inget av vad jag vill går just nu av olika anledningar!

SÅ istället lägger jag denna dag i skräphögen och satsar på morgondagen att i alla fall dricka kaffe UTE om nu solen vill titta fram i morgon med så klart! Men det hoppas jag på!!!

Jag är en fibrobitch idag =)
Tjura mot mig och få tio gånger tillbaka.
Våga inte ens säga att det blir bättre för då exploderar jag
Krama mig på avstånd, klappa mig INTE på axel el annat ställe för då står jag inte för konsekvenserna!
Se bakom min mask så ser du verkligheten MIN verklighet!

Kvällen sysslor blir ... data, handarbeta KANSKE om mina händer orkar! VILA VILA SOVA SOVA

Ha en skön helg på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar