torsdag 12 april 2012

Åhh ljuva sömn =))

Ja i natt har jag fått sova, hela fem timmar i sträck utan avbrott. Visserligen tog jag maxdos av tabletter igår kväll och blev rätt trött av dem MEN det funka =) Inget jag gör ofta för gillar inte alla dessa piller hit o dit men efter tio dagars trubbel med sömnen så värkte kropp OCH själ och resultatet blev sömn så skön =)

Känner mig härligt utvilad, kanske lite mornig av mig hihi men underbart och har "bara" ont i nacken och lite i händerna o höfterna. Resten tycks vila och sååå skönt!!
Idag ska ja på rehab igen och kom nyss på att jag inte gjort klart min hemläxa uuuppps =/ Känns lite som när man gick i skolan och kom på att man hade prov samma dag! Men men ha ett par timmar på mig att fixa det faast pysslet lockar så idag och känner mig ju så kreativ=)
Så okej. hmmm ska jag nu lyda goda råd så ska ja ju scrappa (för man ska ju göra det roliga) ;) .. städa tänker jag INTE. Varför pajja första bra dagen på många??
Får bli en kompromis där... lite hemläxa o sen scrappa =))

Funderar!!

Har så mycket som pågår i kroppen på olika sätt men allt faller ju in under fibron MEN aktar mig lite för det där att skylla på den hela tiden. Har extrem "klåda" i kroppen på kvällarna när jag lägger mig och tänker lite att där kanske finns en annan anledning till det! Så ikväll ska ja sova med min underbara onepice på och kliar det mindre så är det mest troligt något i sängen som behöver ändras, tvättmedel eller något annat, fast har ju samma som till kläderna ajja ... eller så är det helt enkelt fibron som spökar till det och då får ja ju ta reda på om där finns något som kan dämpa detta!

Ahh nu springer tiden iväg o ska ja hinna med så bäst ja bloggar mer ikväll

Ha en skön dag alla! =)) Önskar ja kunde dela med mig av min energi <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar