tisdag 27 mars 2012

Fy tusan!

Känns i hela kroppen idag... att jag städa lite igår och var iväg i helgen.

Lyckades komma iväg i lördags på min ena kusins 30-års partaj, var där ett par timmar men kroppen sa klart ifrån när det var på övertid. Skrattade så mycket att jag fick ont av det men mycket läkande för själen var det! =)

Igår fick jag för mig att städa Nikkies rum och med gott om hjälp så gick det vägen även om jag idag inte kommer göra många knop alls! Värker från fot till knopp. Tack o lov så tar alvedonen huvudvärken i alla fall så jag slipper den. Synd bara att den inte tar ens en uns av resten av ontet!

Just nu rusar det värst i nacken så klart men även axlar, armar och rygg. Har skullat ringa Dr nu i en vecka men kommit på det på tok försent så då har han inte gått o nå!
Känner att jag måste ta upp disskusionen om smärtstillande nu för visst sover jag bättre med det jag har idag men tror att det hade kunnat bli bättre även dagtid om jag inte behövt kämpa så in i nordens mot de där topparna som bara hugger i... Och sen om det finns något mot dessa hjärtklappningar som kommer mellan varven nu! Va tusan de nu e bra för?? Skitjobbigt när det börjar skena i bröstet på en o rädd blir man ju innan man inser att det nog inte e nån fara!

Ähh orkar inte ens skriva just nu!

Ha en bra dag alla! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar