onsdag 21 mars 2012

mardrömmar!!

Andra natten i rad nu som mardrömmar o värk har gått i ett o jag vaknat flertalet gånger. Begriper inte var dessa drömmar kommer ifrån, kan det vara medicinen?
Mer ont på fler ställen än jag trodde va möjligt och gissar att tröttheten och dålig sömn går hand i hand just nu med värken! Kommer inte att ta mig till sjukgymnasten nu på morgonen utan blir tvungen att avbeställa vilket jag inte gillar alls för har inte varit där så regelbundet som jag hoppats på vilket i sin tur sänker humöret som i sin tur leder till mer ont!! Men vet med mig att jag kommer kanske halva vägen dit sen hade någon med bil fått köra mig hem igen! Bara dumt o ställa till det när man vet i förväg!
Bara så korkat att man inte kan avboka innan kl åtta, ska ju vatt där kvart över så hinner dåligt någon annan  få tiden vilket e lite synd!

Acceptans!!

Hmm börjar så smått inse att jag inte blir som vanligt igen utan får hitta nya vägar att följa. Men hur styr man in på rätt när värken drar åt andra hållet?
Har en hel irritationer i livet just nu som inte heller gör det lättare, men en del har löst sig till det bättre vilket är tur för orken till att engagera mig dag ut o dag in finns inte utan det är små "doser" som jag får lägga där de bäst behövs!
Funderar även på det här att man inte ska ta ut sig de BRA dagarna, jaha nähä ??? men när ska då disken bli tagen? eller dammsugat? eller tvättat?? Blir ju nästan självklart att man försöker så mycket det bara går!

Vet att jag inte ville ha smärtstillande men börjar ändra mig nu! Kanske sinnet som är svagt just nu men hade jag kunnat lindra om så bara lite hade jag kanske sovit bättre och därför orkat mer eller??

Nä e nog dax för ett besök till min kära doktor o ta en diskussion med honom om piller och om det jag har nu påverkar hjärnan till dessa jäkla mardrömmar!

Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar