torsdag 10 januari 2013

Gårdagen =)

Ja inte vet jag varför jag var orolig för nu i efterhand, var onödig energi för det gick superbra tycker jag =)

Nya fk-kontakten var en i mitt tycke mild och förstående kvinna som jag genast fick kontakt med =) Kunde prata fritt utan att känna press på något sätt. Jag har tur på den fronten jag vet.
Sedan var det möte på arbetscenter där jag nu kommer börja på måndag med rehabilitering för att se om jag (min kropp) kan klara av att ha fasta tiden/plats att gå till =) För att kanske sedan komma som "praktikant" och hjälpa/lära andra handarbeta och pyssla =) Känner att min framtid ser lite ljusare ut nu och jag har något att se fram emot.
Är dock lite försiktig med att ropa JIPPIIII för högt för vet att det blir en tuff tid och jag kommer behöva använda ALLT jag lärde mig på smärtrehab i somras men vill sååå mycket detta.
Kanske min chans till ett helt nytt yrke som faktiskt intresserar mig väldigt.

MEN mötena hade sitt pris och har varit uppe det mesta av natten, somna halv sex i morse o slumra till halv åtta ca. Har tagit de starka tabletterna så kroppen är avslappnad i alla fall och ska ta det lugnt idag. Försöker just nu övertala min minsta dotter att se Ice Age 4 men hon vill se Hello Kitty uuuuurrrrk hhahahaha blir det hennes val kommer jag somna på soffan för sett den MILJONER gånger känns det som. Känns även som att jag får ge med mig för hennes gillande och kanske fylla på hennes samling av dessa trista filmer så det blir lite mer ombyte. Säljs i de flesta ica affärer för billig peng så blir kanske dagens mål att promenera dit.

Ha en skön dag på er

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar