onsdag 9 januari 2013

Dessa nerver!

Önskar att mina nerver inte va på helspänn hela tiden. Just idag behöver jag lugnet för att kunna visa mina bästa sidor!

Varför? Jo har först möte med AF och FK, ska träffa min nya Fk-kontakt vilket ställer till det för mig lite. Nu ska man inte måla fan på väggen i förväg men trivdes så bra med min förra att jag inte alls känner för en ny som jag dessutom måste ta all historia för om igen =/
Efter det (mycket korkat planerat av AF) så är det möte med stället jag ska ha min arbetsprövning på. Där vill jag kunna visa att jag orkar men är rädd för att det blir för mycket med möten och nya saker för min del!
Viljan och kroppen är inte i takt så att säga. Men ska strax mysa med minstingen i soffan framför katten Gustav innan det är dax att gå så kanske orken håller hela vägen!
Ger fanken i sminket för dels vill inte min axel och sen känner jag på mig att det kommer bli jobbigt att dra igenom all historia igen!

Nya året!

Hmmm jag ska göra mitt bästa av det jag har helt enkelt =)
Inga löften som senare ger dåligt samvete, bara dumt o lova en massa som inte kommer hållas kanske! Har en del jag ska försöka få till men är mest för min egna skull och inget jag behöver lova någon hehe
Har ett enda nyårslöfte jag har hållt de sista åren och det är att inte ge några =P

Återkommer kanske igen ikväll om hur mötena gick.

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar