fredag 5 oktober 2012

Dessa attityder!

Ja vad ska man säga egentligen ??

Attityder e ett jäkla meckel =// Man möter det dagligen, personer som inte riktigt förstår hur andra kan ha det, personer som tror de är bättre bara för att de anser sina åsikter vara de riktiga! Blir lite trött på det där faktiskt men inte mycket man kan göra åt det mer än låta de tro sig ha rätt eller helt enkelt stänga dörren för dem!! Värst e det ju när det kommer till personer i sin närhet, man kan ju inte stänga alltid då utan att någon blir sårad!

Dravvel i mångas ögon men när man lever som jag gör just nu med en kropp som protesterar mot ALLT... Har ingen ork o bara sitta här o skriva gör äckligt ont i ryggen, handlederna o mjölksyran sprider sig o "elden" i nacken står på högsta fart idag! OCH nu förväntar sig de där kunniga att jag ska ut o leta arbetsprövning. Jaha????? Hur fan ska det gå till kan jag bara undra?? Fick även veta att jag har till på tisdag att bli "frisk" i höfterna för sen måste jag ha en utredning av DR, men tar ca tre veckor för inflammationen o lägga sig! Ren o skär mattematik i min värld men den passar inte i "deras" värld. =(
Jag behöver tid, tid jag tydligen inte ska få.  Men men får väl bosätta mig på vårdcentralen tills jag har alla papper som behövs för ränna fram o tillbaka kan jag inte.. Nä jag ger mig fan inte och har heller inget annat val än att lyssna på min kropp om jag vill kunna gå ordentligt inom en snar framtid.

Så nu ber jag alla myndigheter o instanser att STOPPA UPP ERA JÄVLA SURA MINER långt upp där de aldrig syns igen... Det är redan svårt nog som det är.... Jag SKA ha den tid jag behöver UTAN att af eller nån annan ska bli tjuriga för det hjälper fan inte!

Hemmafronten!

Jäkla borrgubbar, skulle kommit denna veckan men inte fan har de dykt upp o kallt som FAN börjar här bli så jäkla tur jag kan tända i kaminen. Värken blir INTE bättre av att huset e kallt. Så väldigt tacksam över solen idag för då kommer här vara lite varmare i natt =) Plus att det är helg så älsken e hemma o kan värma mig hihi
Fannie vill baka negerbollar (som vi fortfarande kallar det) men får se när brasan har höjt värmen här om mina händer vill detta annars får jag belasta någon annan med att baka dessa delikata små saker =P

Igår var vi på bvc med Fannie och allt ser bara bra ut! Hon behöver bli av med den jäkla nappen så det tjatar vi om snart dygnet runt o nån dag orkar hon nog inte säga emot hehe  De som känner fannie förstår nog vilket gissel det är att göra något mot Fannies vilja! Tur hon är en go o snäll tös i övrigt för hade kunnat vara jobbigt annars!

Personer i min familj har även dem lite trubbel med ATTITYDER. Kan låta så jäkla tjuriga över inget så jag blir tokig! Lönt o sura över inget??? OCH bara för att man tycker något inte e bra/fint eller kul så KAN det finnas de som tycker det o då behöver man inte köra över andra genom att trycka ner det i skiten!! Så onödig energi går åt till sånt! Finns värre saker att bekymra sig om!


Nä nu idar ja int mer..

Ha en skön helg på er! OCH ta hänsyn till varandra o le, världen blir lite trevligare då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar